It's like ten thousend knives when all you need is a spoon.

Okaj. Nu uthärdar jag inte längre. 
Sanningen är att vi börjar få ont om bestick. (Och nej, då menar jag inte pain-ont, utan att förrådet börjat tryta liksom. Hissen stannar på näst högsta våningen...korven är inte genomstekt...you get my point!)

Till att börja med använde jag upp alla teskedar. Det gick snabbt och smärtfritt, med tanke på alla tekoppar som ihärdigt fylls på här hemma hos oss. KONSTANT!
Sedan gick jag över till större skedar. Sedan smågafflar.

Igår kände jag att en point of no return hade nått mig, när jag bestämde mig för att röra om i teet med en liten kniv. (Den är otroligt minimal alltså, typ anpassad till en femåring..)

Såååå, nästa drag i livets schackspel blir alltså diskning. Fruktansvärt mycket diskning!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: haha, jag kom på det! :D aa, credd ska han ha!

Postat av: Johännä

är det du som är hon bella bro elle ?

2008-03-06 @ 22:55:42
URL: http://dolorez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback