Grått matchar min personlighet

Jag hade en liten mikroutrensning av garderoben tidigare idag. Egentligen kan man inte kalla den för utrensning direkt, det var ju knappast så att jag kastade något. Uuuuh nej!
Jag sorterade lite i lådorna. Vek ihop det lite sådär proffsigt. Bestämde mig för att jag inom ohyggligt snar framtid bör inhandla följande:

- koftor. (Jag har på sin höjd tre stycken..ALLA är gråa.)
- t-shirts med tryck (har ingen aning om varför, just loooove it)
- jeans (eftersom jag av någon konstig anledning har gjort om alla mina gamla jeans till shorts)

Okej, ingen idé att göra upp en lista. Jag behöver allt utom flanellpyjamaser.



96981-108
den här skulle sitta fint, från
monkigirl.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback