Willebulle goes latmask!

Var och checkade läget med min lilla tunna till häst förut. Willebulle (som jag faktiskt säger oftare än hans riktiga namn) har för tillfället ett hejdundrandes sommarlov och går på sommarbete, vilket han ser ut att stortrivas med. Snart blir det dock att sätta igång med ridningen igen, han kan ju inte gå och skrota hela sommaren for god sake!

Fick ett litet smörjryck i stallet och smörjde Henri de Rivel'n-hoppsadeln (som jag förövrigt prisar hööögt. Sadeln i mitt liv, helt klart!) Det var  förresten ungefär ett halvår sen jag sist putsade läder.
Välbehövligt var bara förnamnet.


Pääääälskling!

Kommentarer
Postat av: Louise

svar: ja vet tyvärr de. men så himla tråkigt när han håller på :(

Söt häst!! :) Måste va härligt för han o äta massa gräs o bli tjock:P hihi

Postat av: Maria.

Åh är det din egen häst? Eller är det "via" ett stall? Den var söt i alla fall :)

2008-06-04 @ 09:00:11
URL: http://tja.blogg.se/
Postat av: Jackie

Vilken söt hääst!!

jag har alltid velat ha en hääst!!:(! xD :D

2008-06-04 @ 12:02:23
URL: http://nicenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback