Februari i sikte!

Haaaa!  Det är onsdag. Inte vilken onsdag som helst, utan den trettionde. Tre-tio-on-de. Vet egentligen inte alls varför jag skrev det, men nu vet nu hur det uttalas också, om ni inte hade vetat det innan alltså.

Vet inte om det kan vara så att man kan drabbas av trettionde-kris, likaväl som vissa får en huuuge släng av trettiårskrisen? För isåfall skulle man väl kunna säga att jag har drabbats av den nu.

Efter en lektion svenska B så är jag alltså HELT slutarbetad. Sitter och hallucinerar om choklad och duntäcken och pellestön och HULTAN! Jag vill bara ha februari.
Februari och en Loka Björnbär. Sen kan det få skvimpa omkring i min kropp bäst det vill.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Määts

Åhh, februari är så himla överskattat. Jag menar alltså, kan februari övehuvudtaget räknas som en hel månad. Vad är 28 dagar att komma med liksom. Tänk dig alla månader sittandes på krogen en lördagkväll, dom pratar om sina fördelar. December: - Jag har ju jul o nyår o allt annat, slå det era pappmånader. Juni, Juli Augusti går ihop o säger - "Ja, vi har ju iallafall sommaren o midsommar, det är fett". Då kommer småfeta lilla Februari o försöker sticka in - "Jag har 28 dagar..." Tänk dig tystnaden som skulle uppstå för att sedan avbrytas av ett asgarv. Liksom, 28 dagar o inget mer, ingen rolig årstid, ingen riktig högtid. Måste också vara knäckande att vara den andra månaden, Januari kan ju shina där med att vara först o alla ser sitt nya år börja. I februari har man ju kommit på att man inte kan hålla alla nyårslöften, då blir det ett jävla gnäll. Tycker det är konstigt att det är Britney som ha problem med alckohol o droger, det borde ju istället vara februari som försöker dämpa sin ångest. Det är iallafall såjag tycker...

Postat av: Määts

Btw, har du sett "Dubbat" på onsdagkvällar i tvåan. Om inte så har du missat nått, kolla upp det ;)

2008-02-02 @ 17:15:34
URL: http://1matsa.bilddagoken.se
Postat av: Kim

Vad hände med att bloggpausen var över? :O

2008-02-08 @ 18:51:04
URL: http://kimgunnarsson.tumlbr.com
Postat av: Anna

björnbäääär

2008-02-12 @ 14:12:18
URL: http://annaahlvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback