Wuheeeey!

Det är en historisk dag idag ärade läsare! Idag ska nämligen eran skribent ligga i badkaret och jäsa efter stallet.
Okej, det låter kanske inte som något speciellt för er, men då ska ni veta att jag ÄLSKAR att bada, och att jag inte haft tillgång till ett badkar på NIO ÅR! (Mina föräldrar var fräcka nog att skänka vårt badkar till en sommarbetande häst, fattar inte hur dom kunde alltså..)

Sådär ja! När ni antecknat detta, så kan ni fortsätta med vardagsbestyren där hemma. Själv ska jag glufsa i mig mitt högglansiga österrikiska äpple, besprutat & alldeles, alldeles....jättegott.



Kommentarer
Postat av: heyyouwhostandup

svar: ne har plannerat in storsjöyran men funderar även på P&L men man får se hur det blir inget är spikat än, tack desamma :D

Postat av: #svar: Joel Gedin

Tack så mycket .D Du får ha en toppen fredag du också =)

2008-04-18 @ 13:30:57
URL: http://joelgedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback