Vart-det-det-jag-laden

Min mamma är lite sur på mig. Det är väl typiskt?! Vädret är kanon, alla är glada, känslorna svallar...
men hon är sur ändå. Hon ger mig onda ögon. Säger att jag är slarvig..
Märkligt!

Jaaa, jag kanske råkade tappa bort hennes cykel.
Neeej, jag kanske inte direkt vet vart den är.

(Om någon får syn på en ljusblå, väldigt ful monark med gnisslig vit fjädersadel, så kan vi väl typ ringa mig eller något?!) Den är som sagt väldigt ful, därför har jag lite svårt att tro att någon skulle vilja ta den hur som helst..

Nu ska jag äta lunch.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, så jävla goo du är Bellis ;D

2008-04-21 @ 18:54:25
Postat av: Änt

Bäll , du kan krympa den med hjälp av tre olika sätt . Här är ett tips, spruta lite vatten på insidan av mössan, skinnet som går runt liksom . Om du förstår vad jag menar .. låt det sedan torka in . Ska kolla upp de andra sakerna ma kunde göra ;)

2008-04-22 @ 09:53:24
Postat av: Määts

Okej, jag kan gå med på att du regelbundet tappar bort din mobil och anra småsaker. MEN KVINNA, en cykel för gud skull?

Postat av: Bella

emma: säg det till min mor! jag försöker också se det charmiga i situationen, så att säga ^^

mäts: mats! en cykel från 80-talets början är ingenting att spara på! jag borde egentligen ha slarvat bort den för LÄNGE SEN så att min mamma får något elegantare att susa omkring på.
förresten cyklar hon aldrig. och förresten så är den antagligen snodd, så helt plötsligt är jag inte så slarvig längre :P

2008-04-22 @ 14:55:10
URL: http://brutalabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback