So fresh that you can taste the crunch

Dåså! Känner mig fortfarande som en knosat vilddjur, men det ligger något spännande över det också.
Jag bestämde mig för att kavla upp pyjamasärmarna (finns det överhuvudtaget något lyxigare än att glida runt i skotsk-rutig pyjamas en hel lördagseftermiddag?!) och städa lite i mitt krypin.

Egentligen är det typ husets största rum, men av någon konstig anledning är det alltid totalkaos där jag bosätter mig. Totalkaos minskar ju som bekant rörelseförmågan. Nu kan man iallafall röra sig fritt utan att riskera att trampa på exempelvis; cd-skivor, pocketböcker, långkalsonger..och tygkaninsbyxor (eeeh..jahaa!)
Dessutom luktar det så jäkla rent och fint att jag förmodligen skulle gjort en parfym med samma doftnoter, om jag vore en parfymcreator.

Nu är ju inte fallet så. Lyckligtvis. Fast å andra sidan var det en riktig höjdarupplevelse att lyssna på Hives live-dvd från i somras, samtidigt som man moppar golvet. TRY IT!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, ja, sånt brukar väl inte vara en höjdare direkt :)

Ha en trevlig kväll du med.

Postat av: Elina

svar: åh, tack så mycket! :-) detsamma!

2008-04-05 @ 22:02:11
URL: http://trefoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback