Det här linnet är HELT okej.

Vet ni vad jag känner för just nu?
En langos. En stoooor flottig frityrdeg med gräddfil, riven ost och rödlök på. Kanske en lätt nerkyld cola på det. Givetvis i sällskap med världens mest underbara kompisar, någon timme innan Pelle & co entrar Hawaiiscenen...holy jeeeesus!

Sen klappar mitt hjärta extra starkt för det här linnet just nu. Löst sittande, fruktansvärt stiligt!  Det är älskade acne,380 pix på
zoovillage.com, mums!

NU ska jag sova som aldrig förr!

96981-120

Kommentarer
Postat av: Määts

Jag funderar faktiskt på att prova langos för fösta gången iår. Eller så håller jag mig till Alhgrens pizza och vildsvinskebaben, och givetvis det konstiga kaffet med mjölkfri mjölk ^^

Postat av: Jennifer

Åh , den var fett fin ju , helt enkel och perfekt till sommaren ! / J

2008-04-27 @ 15:25:21
URL: http://jennniferke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback