Wehaaa!

Ännu en måndag i mitt bellianska liv avklarat! Större delen av dagen iallafall, skolbiten så att säga. Med tanke på att jag somnade runt halv två igår, så får jag väl ändå kalla mig hyfsat duktig som utan större problem gick upp på morgonen. (Fast jag vet inte om min eleganta knäkrossning när jag skulle hoppa in i bilen efter skolan berodde på min sömnlöshet..antagligen var det bara en i raden av alla mina 'typiskt bella'-fasoner..ONT gjorde det iallafall! ;D)

Jag hade en jättetrevlig evening igår, med bio och bra sällskap! Vi var och såg Underbar och älskad av alla (med den där kanooonroliga Martina Haag, shit!) och sen kollade jag på en utsmetad nattfjäril i typ 45 minuter ^^ och sedan blev det mackor i tevesoffan, klockan ett en söndag liksom. Fast det var kul det också! ;D

Nu ska jag snart till den vita springaren. (Elleeeer, mörkbruna. Dessutom springer han inte, inte frivilligt. Men ni fattar vad jag menar, right?) Råkade trycka igång diskmaskinen så nu måste jag och pappa sitta och rulla tummarna tills den har gått klart, huhu.

Nya dokumentären på fyran kanske? 'Hjääälp mitt liv styrs av min diskmaskin' ;D


Kommentarer
Postat av: Jonnie

Det var en mycket trevlig kväll!:) förlåt tänkte gå ut och spotta på fjärils mojset för spolar vätskan var ju slut:(:P
Haha!

2007-09-17 @ 19:35:59
Postat av: Victoria

Ja det där programmet var så brutalt vidrigt och pinsamt. Usch!

Postat av: Missankre

har alla 6 säsongerna av SatC nu :D

2007-09-18 @ 20:43:16
URL: http://missankre.blogg.se
Postat av: Anna

Fasoner :D:D:D:D:D

2007-09-19 @ 13:45:42
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Määts

Åhh Bällla, du uppdaterar ju aldrig din blogg >.<

2007-09-21 @ 10:45:53
URL: http://1matsa.bilddagboken.se
Postat av: Määts

Jajaja, men du är ju bloggare, jag är bara fejk. Jag uppdaterar iallafall min bilddagbok ibland. Usch vilken dålig stämning det blev här nu (Jag skojar inte)

2007-09-21 @ 15:54:31
URL: http://1matsa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback