It feels so good

Min skolonsdag blev en mycket, mycket kort skolonsdag. Lite romantik på förmiddagen (den tidepoken alltså, haha! Jag vill inte ens VETA vad ni tänkte där i en hundradels sekund! ;D) och nu efter lunch var jag och bästaste Frejdan iväg och raggade sponsorer en sista gång inför denna tidning. Det gick kanooon, fixade folkhögskolan! Känns som något very heavy lyfts från mina axlar, nu slipper man gå och tänka på det.

Nu blire en härlig efterlängtad ridtur ikväll, och så lite plugg på det. Tänkte försöka klämma in en film och lite städning också, mhhm!

Hajdå då!

96981-81
..and check this out!  Faboulous kofta från Resteröds, 799 pix! Hittas på
tjallamalla.com!

Kommentarer
Postat av: Jennie

fin kofta :)

Postat av: The City

ursöt ;)

2007-09-27 @ 22:21:45
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback