Imorgon är det fredag.

Yes siiiir! Ikväll blev det lite fjuutbollspaning på Vimarvallen, inte för att jag egentligen är speciellt insatt i såna avancerade grejer, men det finns ju flera anledningar till att man går dit liksom! (Ja det gör inget om ni inte fattar, det är inte riktigt meningen heller..mahaha!)

Fast det slutade ju bra till slut. Vimmerby vann över Gullringen med 1-0, och jag (som tydligen har en undermedvetet fotbollsintresse) blev glad som en..en...varg!

Dessvärre fick jag också prova på livet som isglass tonight, därav mitt val att inom fem minuter dränka min hud i varmt vatten i en sisådär 20 minuter.

And off we go!

Kommentarer
Postat av: Jonnie

Ahh okej:) ja jag går sista året nu, sen kommer jag hem till lilla vimmerby igen:D okej bella, efternamn då?:) jag har säkert sett dig, men mitt minne är inte det nästa;) Ha d bra!

2007-09-06 @ 23:47:42
Postat av: Jonnie

Okej:) det sa inte mig så mycket:P Går du i skolan eller vad gör du?:) Jag ska jobba på lördag och söndag..och i kväll kanske harrys vet inte;) Själv då?

2007-09-07 @ 16:04:29
Postat av: >>Johanna<<

hehe okej "lite" lika iallafall :P
Hooppas du får en bra helg och kväll :)

Postat av: Tove

ja, jag brukar också vara i stallet vid den tiden, även om det är synd att man missar något program, är det ju ändå roligare att vara hos pollarna..:) ha det fint!

2007-09-07 @ 17:39:27
URL: http://toveonline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback