So what you waiting for?

Sådär ja! Lite burrig är jag som vanligt på eftermiddagarna, men det får lindras med te och täta besök till badrummet, så att jag får uppleva golvvärmen. (Seriöst, det funkar! Om inte fotsulorna fryser, så fryser inte jag ^^ Dessutom finns det inget läskigare än när fötterna åker utanför täcket... så nu vet ni det också ;D)

Jennifer kommer hit och sedan blire en härlig ridtur i skogen på ponnymularna. Nu har jag fått upp kondisen på Wille lite också så nu kommer det äntligen bli åka av i skogarna! Wuhuuu! :D

Har förresten varit otroligt duktig och röjt upp en aning i min garderob och i rummet också. (Eller rättare sagt tagit hand om alla mina kläder som på något konstigt sätt hade hamnat nere vid fotändan av sängen...har ingen aning om varför ;D) Jag hade helt klart käkat två chokladrutor för den bedriften alltså.


Musikvideon till nya monsterhiten från LE HIVES! ^^ Pelle är lika outstanding som vanligt..kan man vänta sig något annat?

Stallet nästa, herrå!

Kommentarer
Postat av: Määts

Åhh, jag som såg den här videon på Z-tv idag o tänkte skryta med att jag sett den o du antaligen inte hade det. Men nu har du ju det alltså :(

Postat av: Anna

Svar: ja, men jag tänker på coverlåten Oasis gör, haha ^^ men annars är det ju Heroes med David Bowie ;)

2007-10-02 @ 21:19:32
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback