Praaaaa gjååårt!

Och idag anlände den eftertraktade skolkatalogen. *Pam-pi-di-daaaam* Jaa, jag tyckte också det var jättekul, ända tills jag fick syn på mig själv, hånleendes nästan längst upp i högra hörnet.  Sen tänkte jag högt för mig själv 'Quaa-sii-moodo'.

Ja-aa. Där står alltså jag (det ser inte ut som jag, men jag har precis insett att dom INTE har klippt in någon annan den här gången heller) och ser fånig ut och tycks ha en puckel på ryggen, tack vare mina felskapta skulderblad.. roligt!

Jo, jag blev lite sur.
Men det är ändå en bedrift att kunna glida (jag gled inte, jag KRÖP!)  igenom en hel skolgång utan att någonsin lyckas med skolkorten, och den bedriften är jag relativt stolt över.
Och om nu någon frågar efter Ringaren i Nôtré Dame så vet ni vem ni ska kontakta ;D

Nu ska jag sova i protest.


Kommentarer
Postat av: Määts

Åhh, vad du alltid ska klaga >.<

Postat av: Frida Å

Dum du är. DU blev ju hur bra som helst sötunge!!!

2007-10-08 @ 18:27:23
Postat av: Kääj

men schaquline, opererade du inte bort den förra veckan? har det redan vuxit ut en ny? :O

2007-10-09 @ 19:02:04
Postat av: F

nu är du dum bella. :P sötunge...

2007-10-12 @ 10:33:22
Postat av: annso

men bellisch! du va juh värsta baben på bilden! =D

2007-10-15 @ 15:38:19
Postat av: Bella

Määts: Course! Jag är ju destruktiv ;)

Frida: Tack men du har så FEL! ^^ (fast det gör inget, jag har kommit över puckeln nu..nu riktar jag istället in mig på mitt fejkade, ytterst tillgjorda leende ;D)

Käj: Chassmine, assaaa den växer jättefort! Har du en osthyvel att låna ut swetty? ;D

Annso: Haha om Quasimodo är en babe, så okej! ^^

2007-10-16 @ 10:34:43
URL: http://brutalabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback