I'm on my way!

Jaha, här sitter jag. Ögonen tycks snart ramla ut ur sina hålor, skinkorna har jag inte haft någon känsel i sedan tiotiden i morse, och så är jag helt sjuktsugen på...saffransdeg. (Det kom väldigt plötsligt ska ni veta, typ två sekunder innan jag skulle skriva det..spontant va? *jättestolt*)

Nej, det är inte synd om mig. Ne-heeej jag klagar inte. Jag bara sitter här. På en halv skinka (det sticker lite i den, jag tror det betyder att man fortfarande har lite känsel kvar...), blinkar lite förstrött med mina diskvattenblå, fast ändå rätt intensiva ögon. ( Vad jag har hört dårå.. lite ekorraktiga liksom! Men nu känns de lite extra intensiva efter den här långa 'stirra-på-en-skärm-orgien ^^) och sjunker ner på den hårda trästolen så att jag istället sitter på ryggen. (DET är det inte alla som kan, HA!) En hel mediadag är jobbigare än somliga tror faktiskt. Vilken tur att jag har psyke som en snöleopard då! ;D

Ikväll blire sjuuukt mycket mys hemma i soffan,  det kommer lite people och så blire torsdagsmovie (Vår nya tradition, I like it!) i sann brutalitetsanda. Wuhuuu! Hoppas på en skräckis såklart, vi får se vad Mäts the moviemaaasta får med sig ;D

Nu ska jag catcha bussen, see ya later!

96981-85

Kommentarer
Postat av: Määts

Vi får väl se vad jag kan ordna ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback