I'm moving in the right direction!

Huh, nu börjar allvaret springa ikapp mig.
Jag har en hel drös med läxor, inlämningar, tal som ska skrivas (jag blir helt vimmelkantig bara jag tänker på det, så nu måste jag hämta ett glas vatten) Så råkar jag ju faktiskt ha en fritid också, med hästar som ska ridas (ja, han är lite personlighetskluven Wille, så jag skriver så) hunden som ska ha motion, vänner att umgås med, ett stort rum som ska städas...
Så nu har jag bestämt mig. På riktigt alltså, nu ska jag ta tag i allt det här. Det låter ju helt sinnessjukt tråkigt, men det är det enda rätta. (Självkontroll yo!)

Det började bra iallafall. Rensade ur mitt lilla smyckesskrin. Bestämde mig för att slänga några gamla halsband som jag inte ens klarar av att titta på längre, så fula är dom.
Jag har visst alltid varit bra på att prioritera rätt saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback