Halleluja!

Tre saker som kommer att göra morgondagens rookiebesök till en walk to remember:

- Mina tänkta rookieskor ligger hemma hos min syster i Växjö. (Och HUR har dom kunnat hamna däääär?)
- Jag har sömnbrist sedan tre veckor tillbaka. (Detta inlägg kan ju bara understryka att jag lär ha det ett tag till framöver)
- Jag kommer behöva missbruka lila ögonskugga  all night long. (Råkade nämligen gå in i dörrlisten igår natt.. missade helt enkelt dörrhålet, så köttet nedanför ögonbrynet painar när man trycker på det.. råkade dessutom göra om samma procedur på skoltoan igår... hey, vad är oddsen? ^^)
- Jag gissar på att min höft är halvägs ur led eller något.. hela jag är typ sne! (Kan vara för att jag råkade ramla av Willebulle igår.. eller jag ramlade inte.. jag saxade av honom och landade stående ^^)

Rent teoretiskt så kan det alltså hända att jag kommer ragla omkring där inne likt en åttiotalssminkad, sne zombie i gröna (och tre storlekar förstora) tretornstövlar. R-r-r-reeetro!

Nu ska jag brutalt störta ner i min säng , och sova som en gris. (Och ja Pelle, du får gärna väcka mig imorgon också)

Guunatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback