Det enda som fattas nu är Sen kväll med Luuk.

Det är fredag.. freeeeedaaag! Har precis druckit upp en väldigt professionell latte som jag faktiskt lyckades åstadkomma on my own, efter en riktig mysig tacokäkning med pappa och min lilla lilla syster Pecca (som faktiskt inte är ett dugg liten egentligen, jag måste bara skriva så för att uthärda att hon faktiskt vuxit om mig..)

Pecca har fått bruna ögon helt plötsligt förresten. Är hon fortfarande släkt med mig nu? Jag vill ju helst inte vara själv i släkten att få dras med uttrycket 'den diskvattenblåögde'. Nästan lite upproriskt att bara byta sida sådär..eller hur! Nu kan ingen klandra oss för att vara tvillingar iallafall, muahaha!

Nu väntar disken, åh vad spännande!


Kommentarer
Postat av: Sara

Svar; Njaae inte riktigt alltså :P Roligare med kläder eller
nått sånt ;) Säger bara lycka till med det :P Tacktack! :) Den hette Schwarzkopf 574 Mandel Chokladbrun :)

Postat av: Emelisen

skulle bara säga, fin blogg du har :)

2007-10-19 @ 20:45:00
URL: http://rainbowtears.blogg.se
Postat av: Tintin

Sen kväll med Luuk är typ klockrent, najs blogg ,)

2007-10-23 @ 20:41:40
URL: http://TheWhitestWhite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback