Bellas brain - out of function

Hey p-p-p-people!
Det är något speciellt med fredagsnätter. Det är nu hjärnan sakta men säkert börjar stängas av för helgen. Sektion för sektion, och snart är det släckt och utdraget (kontakterna alltså..från väggen eller vad man ska säga..okej stryk den) i varenda liten hjärncell. Nattsvart.

'Kommer tillbaka på måndag'
står det på lappen som hänger på örsnibben. (om man händelsevis tänker sig att det är utgången ur hjärnan..vilket jag nu tänkte ^^)
Kan hända att det står ett journummer också. Om det skulle bli totalpanik och man måste öppna hjärnkontoret trots att det är helg, men såna hemskheter får man ju inte hoppas på.

Nu ska jag följa min lilla inbygga att-göra lista för de närmaste 15 minuterna. Det här är vad som ska hinnas med:
- Masa mig bort till teverummet iklädd  pappas urtvättade oversize boomerang-morgonrock (jag vet..it rocks!) och stänga av teven, även om jag egentligen inte orkar.
- Föna håret så jag kan se lite anständig ut på morgondagens Linköpingstripp med the duudes
- Kasta mig i sängen och somna.

Nu börjar dom släcka ner tankefunktionerna där uppe känner jag, mot teverummet! 'maaas maaaas' (<-ljudet av trötta, inåttrampande Bellafötter i sann pinguanda, på väg emot teverummet)  

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Määts

Det där med hjärnan va djupt. Linköping tomorrow, det blir nice :D Eller inte tomorrow förresten, mer today om man ser det som man ska ^^

Postat av: Maddiie : )

Godnatt :)

2007-10-15 @ 01:26:35
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback