Bella - er flotte på livets flod

Jag är glaaaad! Fastnade framför spegeln igår precis innan jag skulle gå och lägga mig (jepp, en halvtimme försent som vanligt, men det är den där idiotiska väckarklockans fel..doh! Klockbatterier, vem tusan vill lägga pengar på sånt?) och upptäckte till min stora glädje att el bakdel of mine är här för att stanna.

Det känns som en seger.
 Äntligen två skinkor som nääästan går att ställa saker på (om man inkluderar min otroooliga svank jag kan få till) och att fylla ut jeansen med!

Hemligheten? I guess that mediastolarna har dragit sitt strå till stacken. Stackars skinkor domnar bort all the time.. (Fast nu la jag beslag på boss-stolen, den med armstöd och klädd sitsyta- HA!) kanske är det då de växer?  (Läs sväller, lite marshmallows över det hela!) Efter snart två år på dessa stolar så börjar jag alltså ääntligen fylla ut levi's jeansen, kanoon! 

Till alla plattskinkade nior som läser detta: Sök till Media! Ni kommer icke ångra er!

Nu ska jag äta pizza.

Kommentarer
Postat av: Olga

Svar: jag är supernöjd med nelly! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback