Ska det vara för mycket begärt?

Ja, jag mår inte bra. Är helt yr och snurrig, och lägg därtill förkyld och ont i varenda bihåla i kroppen. Det är bara en sak som fattas.

Saken stavas F-e-b-e-r.
Efter att jag hade feber i två veckor sommaren 2006, så är den förmågan numera helt bortblåst. JAG KAN INTE FÅ FEBER!  Skulle helt klart kunna nöja mig med 37, 5 grader, eller iallafall över 37. Bara för att kunna säga; jodå jag är lite sjuk, har feber och sådär..

Men har jag kunnat säga det? Näääääe! Idag när jag var helt säker på att jag hade minst 38 så visade termometern 35,5..undertemp! Hur coolt är det på en skala?

Nu ska jag fly fältet, sticka ner och käka lite. Syrran spelar nämligen Jimmy Jansson på högsta volym..och jag som redan har ont i huvudet!


Kommentarer
Postat av: Viktor

Haha Jimmy Jansson förbättrar inte huvudvärken va?

Postat av: Jennie

Krya på dig :) Läskigt att du har undertemp ^^

2007-11-27 @ 22:55:07
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Määts

Det är synd om dig Bälla, väldigt synd :(
Okej, jag vet att jag är gnällig, o man ska inte klaga på nån som är sjuk, sparka på den som ligger liksom... Men det är bara en sak, va det inte sommaren 06? Då du va sjuk på skolavslutningen, men blev typ halvfrisk till festivalen? (Du får dissa mig om du vill) (Men jag tycker ändå synd om dig :$)

2007-11-27 @ 23:43:02
URL: http://1matsa.bilddagboken.se
Postat av: bella

määts: shit, du har rätt! precis som vanligt så vet du mer om mitt liv än vad jag själv gör ^^ men det är iallafall åtgärdat nu..ja-aa tyck synd om mig bara, wätta takter ;)

2007-11-28 @ 00:19:25
URL: http://brutalabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback