Saker jag aldrig kommer förstå mig på - del 1

-Varför jag alltid lyckas hålla mig vaken när jag absolut behöver och SKA sova, och tvärtom när jag istället borde vara vaken?
-  Varför jag inte bytt webbradiokanal på hela kvällen, trots att det påminner om någon lettisk kommersiell radiokanal anno 1995?
- Varför jag har vaknat på högst mystiska sätt två dagar i rad - i lördags genom att vakna med solen rätt i ögonen (fel, snarare rätt in i hjärnan!) och idag med att det första jag ser på morgonen  när jag öppnar dom 'små blå' (finare uttryckt för små, uttryckslösa hamsterögon) är min kära mammas näsa typ fem centimeter från min näsa..och sedan ett hurtigt 'hej, ligger du här!?'
-Varför jag fortfarande inte skrivit in mig på körskolan. Är jag efter på riktigt, eller är jag bara sjukt lat?
-Hur jag ska hinna med den här veckan. Ett alternativ vore ju helt klart att först omvandla mina armar till bläckfiskarmar med tillhörande sugproppar, och sedan klona mig själv i cirka tio exemplar. (Jaa-a jag kan bara se fördelar med det alternativet..tänk vad många blogginlägg ni skulle få!)

96981-96
Bara för att förvirra er ännu mer så publicerar jag här ett oerhört vackert konstverk, skapat av mig och min Ixusbaby. Mest mig dock.


Nu väntar sängen och Newton (min pälsbeklädda, afrikanska dvärgflodhäst med JÄTTEINSJUNKNA ögon) på mig, bäst att inte göra dem besvikna. Godnatt!
 
 


Kommentarer
Postat av: Määts

Jag kom inte på vad jag skulle skriva för kommentar på det här inlägget så jag skriver ingen. Oops, nu skrev jag visst en iallafall :O

Postat av: Jennifer

Å gamla Newton;) Visste inte att du forfarande hade kvar honom:D Gamla minnen..haha!

2007-11-20 @ 18:47:09
Postat av: Estelle

ball bild!

2007-11-29 @ 23:35:28
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback