Just for you Käääj!

Det var fruuuuktansvärt vilket liv det blev på Kajsa när det stod klart att Mats fått ett alldeles eget inlägg..visserligen ett ganska ocoolt sådant (enligt Mats själv iallafall, men sluta klaga mätso! Hur ofta skriver du om mig i din blogg exempelvis? NÄE PRECIS!)

Såå, för att på något sätt balansera upp rättvisan, bestämde jag mig för att snickra ihop ett inlägg till henne också. Fast ännu bättre, jag tillägnar en låt till den här UNDERBARA KVINNAN!

Just for you, my loooovely Käj; Bigger Hole To Fill! (Lägg särskilt märke till det urheta 'ahaaa?'-ljudet som yttras 02:54, och -3:40 ;D)


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: ja, kan man inte få mer timmar på dygnet?! man hinner ju inte med någonting... och det här med bloggning, jag vet inte om jag orkar... nästa år måste jag iaf ta en lååååång paus. typ på sommarlovet och komma tillbaka på hösten. har ingen inspiration och fastnat i det tråkiga träsket med bloggning, då det känns som att man bara bloggar för sig själv... men det verkar som att några verkar uppskatta min bloggning, och det är alltid kul! ^^

Postat av: Malin

haha :D aa man måste ju jämna ut sånt på något sätt..

2007-11-20 @ 16:53:42
URL: http://mmaaalin.blogg.se
Postat av: Käääj

OOOOHHHHHHHH KVINNNA!! :D jag är så otoppbart glad nu^^ jag har fått ett inlägg (och med ett pellestön, jag kan bara säga en sak- TOP NOTCH!) du är FRUKKKKKTANSVÄRT underbar och jag löövar dej till tusen :) ringer dej senare

2007-11-20 @ 18:37:40
Postat av: Määts

Aaa, Kajsas inlägg blev inte så coolt heller, fast jag är lie avis på att hon fick en låt. Men man som jag är så ska jag inte klaga... ^^ Men du vet att jag inte kan skriva blogg, så ofta du skulle vilja ha ett oengagerat blogginlägg om dig. Du ska istället få en fin bild i min bilddagbok nångång.

2007-11-20 @ 19:31:33
URL: http://1matsa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback