Inte ens en bra rubrik kom jag på..

Jag vet inte vad det är med mig eller mitt vokabulär idag.. huvudet tänker inga kreativa tankar, och när jag väl ska försöka printa ner det jag tänker så blir det helt fel. Bara det här inlägget har jag skrivit om typ fem gånger..

Skapligt synd att jag råkar vara helt stuck in bloggträsket just idag. Därför, dear readers, ska jag verkligen, VERKLIGEN, skapa en lite bro av connection mellan mina kära hjärnhalvor. För att rädda diverse framtida bloggpauser, om inte annat.

Tills vidare bjuder jag på en fruktansvärt emotionell sommarbild, från Hudiksvall och USM 2005. Jag kallar den mycket högtydligt för 'De flytande ankorna'...ni förstår säkert varför.

96981-104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback