Hey little world!

Jag har aldrig fattat grejen med blötsnö. What's the point? Att vi människor ska förstå hur det är att vara ett strössel i en megastor sorbetglass?

Det spelade ju faktiskt ingen roll hur frenetiskt jag än försökte promenera idag - jag kom ingenstans! Och när jag väl råkade komma typ en decimeter framåt, så var det som om någon drog tag runt fotleden och slirade tillbaks mig till utgångsläget igen.

Förresten råkade jag piska till mig själv på vänsterkinden idag.
Waaow. Jag longerade Willebulle, och skulle göra en såndär cirkussnärt. (jag kan faktiskt med en hand..det ni! ;D) Ganska olyckligtvis så råkade jag göra en precis vid mitt egna huvud, så själva svansen på piskan (som sjääälvklart svider mest!) daskade till mig på kinden... shit, jag var rätt skakis innan jag fattade att det var jag själv som hade gjort det! Fast en spökörfil vore iofs något speciellt ;D

Om det inte vore för den otroligt goda varma chokladen jag och Kajsa tar  varje gång vi har gjort något stort (nationella i fem timmar idag..DET är stort!) så hade jag nog känt mig som insekten mot vindrutan nu.. men det gör jag inte ^^

Nu ska jag plugga vidare, adios!


Kommentarer
Postat av: Viktor

Blötsnö är endast ren och skär ondska

Postat av: lisa

ja, det är sjukt roligt. men med rätt ämne som du säger :)

2007-11-14 @ 21:30:33
URL: http://lisagood.blogg.se
Postat av: sofie

åhh har du en häst? va härligt,det skulle jag med vilja ha, rida på kvällen och mysa:) haha *avis*

ja, men visst är det skönt, man mår som sagt så bra efteråt;) hehe
hoppas du haft en bra dag!

2007-11-14 @ 22:37:49
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: Kajan

assaaa den där chokladen är som skänkt från ovan^^ och det är du med

2007-11-15 @ 14:13:29
Postat av: Tiina

Va roligt att höra :) Oh ja det ska jag, hur kan man liksom sluta när du skriver så bra?

2007-11-15 @ 16:05:07
URL: http://tiinapaananen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback