Med rätt att vara trött!

Jag kom just hem ifrån skolan, herrejesus säger jag bara. Idag hade vi paddling med idrotten, och det var inte direkt en idrottslektion på en timme det rörde sig om, nejnej! Paddlandet höll på hela dagen, sammanlagt paddlade vi ungefär tre mil. Gaaah, jag är så sjuukt trött nu! Jag, Frida, och Kajsa kan numera titulera oss som paddelmästare.. nåja, vid klarade oss iallafall hyfsat! Stundtals var det riktigt dramatiskt faktiskt ;D

Nu ska jag ut med hunden på promenad, och sen blir det att äta upp resterna av den alldeles utsökta pastasalladen jag hade med mig idag. Rida vet jag knappt om jag orkar idag dessvärre ^^

Hoppas er tisdag har varit lika actionfylld som min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback