Friday Night

Wohoo, helgerna kommer ju bara tätare och tätare nu.. (det KAN ju iofs bero på klämdagen vid valborg och första maj, men ändå.. lediga dagar tackar man icke nej till!) och om två veckor är det kristi himmelfärds och tredagarsvecka igen. Weey vilket flow!

Så, efter en kort men ändå intensiv vecka, så är det äntligen fredag igen. Skulle varit helt perfekt med en grillad kyckling och lite sen kväll med luuk också, om man nu kände för att maxa fredagskänslan. Det var inte något som jag direkt satsade på ikväll dock, så det fick bli lite fil och te och hundsällskap i soffan. Just det, vi kollade på en superintressant dokumentär doggy och jag...om tobak. Sen ville jag kolla på film, men det suget gick över innan jag ens hann bestämma vilken film jag ville se, huhu.

Nu är jag sjuuukt trött, så det blir sängen nästa. Och eftersom mitt rum inte är klart än, så lånar jag syrrans säng eftersom hon befinner sig out of house.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback