Teasedag..?

Yeah, idag var det bandsläpp. Jag diggar rockpartys idé med att släppa de bästa sist - THE HIVES! (Och nej, jag har fortfarande inte gett upp tanken på att ännu en gång få uppleva känslan av att se dem live på hawaiiscenen.. ;D) fast, okej då.. Franz Ferdinand, The Killers, eller Artic Monkeys går ganska bra det också.

Mitt rum är läskigt kalt nu. Jag skrapade till och med bort målarfärgen, ska man det? Det typ.. ekar. Synd att jag nu, tolv år efter kommer på den smarta idén att jag skulle ha ritat hemliga koder på väggarna innan vi tapetserade ^^, Fatta vilka arkeologfynd jag skulle ha gjort! Jag ska konservera den idén till blivande barn och barnbarn. Ja, ni kan få låna. Nej, jag är inte ironisk.

Konsten att ha sex med ett äpple - det gäller att få äpplet att njuta också!

Idag blev det dressyr med älsklingsmulen, det var underbart! Sen skulle jag, min syster och mamma ta in 8 busiga hästar i stallet.. resultatet blev ett sladdspår och lukten av bränd fjording i stallgången, hehe.

God Natt fuckeeeers! ;D

wille


Kommentarer
Postat av: Kim Gunnarsson

Sannolikheten att The Killers kommer är tyvärr lika liten som att jag är drottningen av Saba.
De har i princip precis avslutat sin USA turné och jag tror inte, Håkan tror inte heller, att de är speciellt pepp på att åka till Sverige..

Postat av: Bella

Kim: Kan hända, men jag tänkte bara lite sådär brutalt fantasifullt ^^,

2007-03-20 @ 23:50:41
URL: http://brutalabella.blogg.se
Postat av: Kim Gunnarsson

fantasifullt.. det är bra med fantasi.. ^

2007-03-21 @ 13:06:15
URL: http://www.tidningenfrizon.se/asikter/blog/
Postat av: Bella

Kim: Jaa jag vet ;D

2007-03-22 @ 08:25:17
URL: http://brutalabella.blogg.se
Postat av: Annso

Åh tänk vikken dröm att få se Pelle live! Älskar The Hives!!!! =)

2007-03-23 @ 10:20:38
Postat av: Bella

Annso: ååh gör du det också? :D dom är fantastiska ^^

2007-03-24 @ 15:11:51
URL: http://brutalabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback