Inte mig emot att fynda lite..

ink?

Efter en ganska lång shoppningtorka lyckades jag i veckan bryta mig loss ur mina 'spara-teorier' och passade på att fynda en mascara från Maxfaxtor (Morelashes, kör stenhårt på den numera. Varför ändra på ett vinnande koncept?) för 59;- Holy Lord! Samma mascara kostade 130 ;- inne på konsum. Jag är stolt så jag spricker, första gången jag gör ett kap typ ;D Visst ja, köpte ett läppbalsam också, se bilden.. smakar sjukt gott! Frambuesa.. hallon, eller hur? 49;- eller något sånt..

Uppmärksam som jag är (ask my homies..) så fick jag syn på att Isadoras Mineralsmink anlänt till the town. Det kunde inte blivit mer passande! Pax för kompaktpudret! Hoppas det finns i min hudton bara.. I'm yellow, and I'm proud of it!

Kommentarer
Postat av: Kim Gunnarsson

Du har ingen aning om var man kan få tag i svart nagellack?! :P

Postat av: Bella

Kim: Det finns typ överallt! Lindex, Cubus, Downstairs, La Classe.. finns för 25;- på några av ställena ^^,

2007-03-19 @ 19:44:04
URL: http://brutalabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback