Men gå och LÄGG MIG nu!

Maha, vad sysslar jag med egentligen? Jag klipper jeansshorts. Liksom, nu. Jag ska duscha, packa klart, städa iordning och sova. Istället sitter jag och klipper i mina gamla levi's. Tankar som 'hur långa resp. korta ska jag ha dom för att framhäva min såkallade figur på bästa sätt?' och 'sitter dom bra om jag kavlar upp dom lite i nedre kanten?' far genom huvudet.

Ibland känner jag bara för ett allvarligt snack med mig själv. Jag tror jag skulle ställa mig själv i ett litet, trångt hörn (hehe, där känner jag mig säkert hotad..) ta det berömda bart-greppet på mig själv tills läpparna får en fruktig syrénton och skrika in med en stooor megafon i örat:
Hey! Jag ska upp typ HALV SJU imorgon, jag borde SOVA! 'jag kanske borde fundera över att helt enkelt skita i att klippa jeansshorts, när jag vet att jag borde sova och bara göra det enkelt för mig och ta ett par ANDRA shorts?

Jag skulle helt klart bli skraj. Ett bart-grepp är alltid ett bart-grepp. (Ni vet, när Homer tar och lyfter stackars lilla Bart och knycklar ihop hans struphuvud med sin starka knoge? Just like that!)

Jesus! Jag tror jag ska anmäla mina jag och mig själv till en snabbkurs i självkontroll. Imorgon blire iallafall Göteborg, vare sig jag är utvilad eller inte.

Ha en bra helg allesammans! Jag ska ta tag i arbetet att svara på kommentarer när jag kommer hem på söndag, promise. Vänligen lyssna nu sönder den
här. Den är typ flera år gammal men fantastiskt jättebra. Tjuhuu!
Adieeeu!


Kommentarer
Postat av: Anna

Simpsons äger! :D Ha det så kul i Gbg :)

Postat av: Micke

Göteborg <3
Jet <3
"Are you gonna be my girl" <3<3<3

2007-06-30 @ 16:15:19
URL: http://lagercrantz.blogspot.com
Postat av: Micke

Hm. Det där var inte hela min kommentar? Skumt. Jag skrev ju hjärtan och grejor. Till låten också! :D

2007-07-02 @ 01:14:46
URL: http://lagercrantz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback