Häääästfredag ^^

Så fan-tastiskt! Sommaren fortsätter att dallra likt en stor brylépudding över hela tillvaron, trots en lite regnig (men icke att förglömma - GRÖN) fredag.

Weei, jag kunde inte låta bli att smita ut med hästen i skogen idag efter skolan. Lika underbart det, det gick riktigt bra idag! Sitter fortfarande och ler över det passet, dressyrträning i skogen á la Bell. Inget märkvärdigt med det egentligen, men bra mycket roligare än att sitta och traggla på ridbanan, speciellt när det regnar. And Wille - jag vet ju att du kan, bara du vill.

Nu har jag just slutfört geografi-landstudien över Kroatien. Känner mig oerhört stolt att jag lyckades skicka iväg det lilla arbetet på tre sidor bara 3½ dagar för sent ^^

Nu ska jag duscha och därefter krypa i säng - imorgon är det jobb som gäller! Kommer sakna dig P!

Godnatt fellas!

Kommentarer
Postat av: P

Miss u toooo!!!

2007-06-01 @ 23:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback