God...morgon?

Woops. Jag tror bestämt att jag just anlade en liten sovmorgon denna ovanligt sega lördag. Jag sov till typ fyra. På dagen. Eller, förlåt, eftermiddagen. Det var obehagligt, för lakanen korvade sig runt benen, täcket blev för varmt, och hela kroppen kändes segt och täppt och.. utmattad. Ändå låg jag kvar, och njöt. Det är ytterst få saker som slår att få sova hur länge man vill. Nu har jag dessutom ledigt i en weeek, men att sova bort flera dagar, det har jag ingen större lust med.

Gårdagen var jättemysig! Jag anlände till Jennifer runt kvart i sju, efter att ha promenerat i hällande ösregn de lååååånga 250 metrarna från mitt hus till hennes (Jo, men det kändes faktiskt längre..hehe) Sen dök folket upp och vi lyckades med att få allas stekar genomgrillade, men mindre bra gick det med bedriften att ta slut på all potatissallad som hade inhandlats.

Förresten, det är väl konstigt att man typ alltid lyckas köpa för mycket potatissallad? El Potatoessallate.
Måste vara den mest överskattade kalla maträtten som finns. Det är visserligen gott, men helt omöjligt att få ner mer i magen om man är mätt ^^

Nåväl, efter den njutbara måltiden (som så gott som alla associerade till motorsågsmassaken vi såg kvällen innan, samt några mindre trevliga historier om lik.. ja, man blev inte så jättemegahungrig..) så var det glass som gällde. Sen mängder av gratis naturgodis från Hultan, chips, godis och prat.  Kvällen avrundades med att se The 40 year-old-virgin. And after that drog vi. (Läs Stefan, Mats och jag, dom andra gick hem tidigare) Regnet regnade fortfarande.

Gårdagens outfit:
Vitt ribbat linne, Indiska
Vit tunika med virkad ovandel, Vero Moda
Grå leggings, Gina tricot
Bronsfärgade flätade ballerinaskor, Vagabond

till detta min vattentäta stora jacka från 8848 altitude och väskan i ljus skinnimitation från H&M.

Nu blire en kopp te och en varm dusch, ciaaao!

Kommentarer
Postat av: Caroline

dt där med kommunen vet jag inte :S
kanske man ska ta o kolla upp.
aa har sett de två första pirates filmerna, inte trean :/

Postat av: Caroline

låter som att du ändå hade en bra dag :)

2007-06-23 @ 18:29:27
URL: http://lakritz.blogg.se
Postat av: Anna

Svar: åh, vad kul! jag älskar idrott :) ska du också till Spanien? eller menade du Gbg? :P haha. jag hoppas vi åker! vill gärna se staden :) och gå på Liseberg ;) åh, tack så mycket, vad glad jag blir! nja, jag har hållt på med photoshop ganska länge :) man lär sig ngt nytt varje gång!
vilken mysig kväll :) hur många år är du förresten?

2007-06-23 @ 19:18:58
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Sussi

Åh vad mysigt med te och varm dush=)
Vad härligt att kunna köra runt på en landsväg, fick bli en grå trist parkering för min del :P Fast jag fick också testa en väg faktiskt (stolt:P)
Ha det nu jättebra, kramkram=)

2007-06-23 @ 21:33:05
URL: http://pusssuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback