Don't hate on me

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, det har varit mycket annat nu ett tag och jag har inte riktigt orkat med att hänga på blogg.se (Shit, jag har för en gångs skull haft för lite fritid, eller något ^^)

För att ni inte ska bli ledsna i ögat, (Vilket omedelbart gav mig intressanta bilder av en samling
cykloper med krokodiltårar, hmm..) så postar jag en bild på min nya förälskelse - bokstavligt talat. Detta är, mina vänner, inget annat än kärleksté. Det är typ megagott. Jag antar att detta té fått namnet efter de ätbara (men JAAA, klart att jag har testat!) hjärttformade, strösselliknande innehållet. Grejen är att de var så goda att jag 'råkade' utplåna alla.. ehm.. strösselliknande, hjärtformade ingredienserna. Kort och gott - jag har käkat upp en tredjedel av dem. And I'm addicted! Nästan lika gott som ostbågar.


Idag är det midsommarafton. Det blir en smarrig barbequemiddag med familjen (och där ingår även syrran som åker till spain imorgon, KVINNA vad avis jag blir!) och därefter ännu mera god mat tillsammans med mina underbara friends. Har jobbat hela veckan, och det ska bli såå sköööönt med sovmorgon imorgon, you can't imagine. Sen är det jobb på söndag och därefter en heeel vecka ledigt!

Simma lugnt! (och snåla inte på SILLEN ffs!)


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: åh låter mysigt :) tack tack!
åh, vad roligt med Spanien! jag är också avis, haha. äntligen uppdaterade du :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback