Bara för att jag älskar sommaren.

hjärta
Kajsa hjärtar solen och sommaren, weeei!

Vilken underbar dag! Ledig från sommarjobbet, försoven och en aning överhettad så tar jag bussen in till Vimmerby för att träffa Kajsa, vi gick en sväng på stan och jag köpte mig ett fint linne som var virkat upptill (eller om det var en kort klänning, lite svårt att avgöra) och därefter drog vi hem och fixade matsäck till stranden.
Vattnet var sjukt svalkande, mackorna härligt jättegoda och solen varm och skön.

På torsdag drar festivalen igång, behöver jag ens nämna att det ska bli helt amazing? ;D
Nu orkar jag inget annat än att duscha och sedan sova, jobb imorgon. Natti!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, så mysigt :) Vilken festival?

Postat av: rebecca

vilken söt bild! :)

2007-06-21 @ 00:01:23
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback