Men om jag ber riktigt snällt då?

Gwwwwh. Jag blir störtsur på mig själv som bloggar dåligt. Anyhow - som vissa av er redan vet så ska jag köpa en egen dator i slutet av sommaren. (I'm sooo excited!) Eftersom jag inte kan någonting om prestanda och sån där skit så skulle jag väldigt gärna vilja att någon vänlig själ förklarade lite för mig ^^ Vad krävs? Kan man får en bra, bärbar dator mellan 6-7000? Vart hittar man den?

Som sagt, hjälp!
Jag känner mig väldigt lobotomerad inom området, som ni kanske listat ut.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ingen koll på det där riktigt, men ett tips är iallafall att titta och jämföra lite på pricerunner.com för att hitta de billigaste priserna iallafall :)

Postat av: anna

ingen aning jag..
=D

2007-07-07 @ 11:50:30
URL: http://aaccz.blogg.se
Postat av: Micke

Om du frågar riktigt snällt kanske jag kan ge dig ett tips eller två.

2007-07-07 @ 19:50:52
URL: http://lagercrantz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback