Loord, sluta hamra på mitt hjärnkontor!

Jag tror man kan dela in Sveriges befolkning i två olika grupper. De friskhuvade och de sjukhuvade.

Friskhuvade är de människor som aaaaldrig har ont i huvudet. De skulle i princip kunna få en stoor rostig spik genom hjärnbalken, och ändå skulle inte ett ordet 'huvudvärk' förekomma i deras verbala katalog. Jag kan nästan se det framför mig! En äldre dam som råkar gå under en byggnadsställning vid fel tidpunkt, och blir tillsagd av personer hon möter på gatan att hon har ett 'litet sår' och att hon kanske borde samla upp hjärncellerna hon lämnar efter sig på trottoaren..
'Vasaaadu, har jag en järnbalk genom huvudet? Ojdå, så tokigt det kan bli!' *friskhuvefnitter*

De sjukhuvade är de som knappt orkar tänka på grund av de eviga hammarslagen. Eller, tänker kanske de gör, men det enda dom kommer fram till är 'du-duuunk du-duuunk boink'. (Tänk när dom ska skriva inköpslistor! Fatta vad mycket papper det går åt! Fast, dom kanske har någon anställd som skriver inköpslistor åt dom..)

Jag har alltid tillhört den översta gruppen. Friskhuvet Bella alltså. Nu har jag dock haft riktigt ont i skallen i typ tre dagar, är jag på väg att bli sjukhuvad nu? Eller är detta bara intervallträning för the brain? Aaaw stackarn, han kanske bara gör situps där uppe nu..

Nu ska jag smälla i mig en behövlig dos panodil och genomlida natten.. Natttiii!

martinakoden
Huvudvärk eller inte, Martina Haag är skönast! LÄS LÄS LÄS!


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: jaa jag hade verkligen jättekul. Är trött än idag, haha.

Postat av: Natta

tack :D läs senaste inlägget ;)

2007-07-15 @ 20:27:24
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback