Huhuuuu!

That's enough! Nu har datorn jävlats med mig ungefär 5 gånger bara idag. Jag kan nästan höra försvarstalet där inne, i den förbannade hårddisken.
'Jaaa men alltså du har ju överbelastat mig för länge sen, och förresten tycker jag det är rentav jobbigt att visa bilder på webbläsaren stup i kvarten, så du får helt enkelt klara dig utan dom. Du kan ju läsa texten, helloo Einstein?'

Nej, det är inte okej! Jag känner mig alldeles förlamad! Alltid när jag ska in och kommentera på era bloggar, så försvinner bilderna på internet! Detta leder då till att jag inte kan se koden som man behöver skriva i för att få iväg kommentaren, och det i sin tur gör att jag måste starta om hela skit'n.

Mina tankar är redan hos min framtida egna dator. AW! Om jag kunde så skulle jag börja dejta den redan nu. Fast jag får snällt vänta till i Augusti då jag fått ihop mera pengar. Konstigt nog är päronen väldigt angelägna om att jag ska ha en egen liten computaa' att bära omkring på. 'Bidrag till egen dator, bara för att du är så duktig' heter det tydligen. Tack tack mamma och pappa! Ingen aning om vad det är jag är så duktig på, men man säger ju inte nej till lite sponsring direkt ^^,

Idag Willebulle haft en kiropraktor hos sig som klämde på han lite här och där. Han hade ont i huvudet, alltså nackvärk, och obalans i njurarna. Nu ska han kureras i en månad ungefär, bara lätt ridning med andra ord. Två dygn totalvila också, får han. Jag får väl passa på att rida Flisa eller något, världens goaste nordsvensk!

En trevlig familjemiddag hann vi också med. Syrran är hemkommen från Spanien och får med sin burning body mig att framstå som ett vanilla face. (Eeeh, troligtvis är detta mitt sanna jag egentligen, jag vägrar bara inse faktum liksom) Och jag har kommit fram till att jag kommer sakna henne. For real liksom. Min lilla lilla lilla (181 cm långa) syster ska flytta till en främmande stad. Det som oroar mig mest är vem som ska fylla hennes vardag med det som jag alltid har givit henne - ironiska kommentarer. Jag får helt enkelt hoppas att någon nere i Växjö tar tag i min gamla uppgift. Tänk lite
Orville och lite Farbror Barbro!

Öhm, jag länkar igen! Just love it ;D

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur många år är din syster? Haha, Little Britain :D

Postat av: Anna

Svar: Jag ska inte vara så jättemkt i Gbg. Den mesta tiden blir i Borås där vi ska se Shirley Clamp :)

2007-07-11 @ 22:33:19
URL: http://annapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback