Ett 'låtsas-tabberas', huh?

Det var låtsas-tabberas in town nu i helgen. Jag antar att alla under 15 som var ute hade en joyful evening, likaså alla som tog sig in på krogen. Men för oss mitt-imellan-people (läs mig, Kajsa, och Jossa) så hände det inte speciellt mycket. Det mest oförklariga skulle isåfall vara när en 60-plussare tog sig friheten att gå fram och stöta på oss lite.. Vid klockan ett var jag typ en nedfryst version av mig själv, och då fick pappa komma och hämta mig ^^
Så ja, roligare utekvällar har det definitivt funnits! Hoppas månaderna går fort fram till 11 december bara ;D

Lördagen tillbringades i Kajans residence, och med en jordgubbstårta, lantchips och tsatsikidipp så var vi i gott (get it?) sällskap!

Nu blire jobb imorgon, ska bara jobba i två timmar så det blir inte speciellt ansträngande ^^

Nighty!


Kommentarer
Postat av: Anna

Mm, jordgubbar :D

Postat av: anna

vad händr den 11 december då??

2007-07-31 @ 21:42:46
URL: http://gullman.blogg.se
Postat av: rebecca

mm jag vill att hela hösten och allt ska gå på ett ögonblick!

2007-07-31 @ 22:20:18
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback