Efter att jag skrev detta så stupade jag i säng.

Okeeej, listen up! Jag har typ hittat ett väääldigt fiffigt sätt att spara in typ 5 minuter på morgonen, utan att stressa ihjäl sig! Det är oerhört enkelt! Det enda som behövs är följande:
- en drickbar mugg
- en mun (med tillhörande matstrupe och de där andra.. kanalerna..)
- fil, yoghurt eller annat trögflytande (Fil är att föredra, det glider ner quite easy)

Det hela är väldigt enkelt! Du häller upp fil i muggen, dricker, häller upp mer, dricker.. Frukosttfilen kommer ta 30 sekunder i fortsättningen, MAX! ;D Kom ihåg vem som tipsade dig, yeaaay!

Förresten är jag vääääldigt seg idag. Jag kan hardly hålla ögonlocken öppna.. tacka vet jag tandpetare! ^^ Sen måste jag få tag i något smarthead som kan förklara matten för mig.. (tajmade in mitt första IG lagom till skolavslutningen, oerhört klumpigt..men så är jag inte en sämre loser än att jag tänker läsa upp mitt beyg, så det så!) jag måste börja plugga så in i vassen nu.. *tittar på mot horisonten med en drömsk, fast ändå bestämd blick*

Sov jättegott!


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: nej, det ska jag inte. Jag är inget speciellt stort fan av Gessle (som mina systrar, haha), men han är väldigt duktig på det han gör :)
hahah, smart tips :D

Postat av: anna

kanske skulle testa dt med filen :)hehe jo dt är jätte skönt att vara hemma :) bara vara hemma och ta dt lugnt SOFT!!

2007-07-19 @ 16:46:08
URL: http://gullman.blogg.se
Postat av: Kim

Svar från min blogg: Ja, har du nån idé?!

2007-07-20 @ 16:25:39
URL: http://swingsociety.blogspot.com
Postat av: Malin

Ååååh , tack för din kommentar ! vad glad jag blir !
Jag har bara en beskrivning om youtube som någon annan har skrivit , hoppas att du fattar:
Vill du till exempel lägga till ett youtubeklipp så är det ganska enkelt.
Först gör du som vanligt när du ska skriva ett nytt inlägg. Väl där så ska det finnas en liten knapp i editorn som det står html på. Klicka på den så kan man lägga till htmlkod.
På youtube så hittar du en html-kod för varje film som som heter embed (finns brevid filmerna). Klipp ut och klistra in i ditt inlägg. Klicka åter på html och spara.
Mvh
Supporten
Fattar du ? , Annars är det bara att fråga mig igen^^
Vad bra du skriver förresten , jättebra !
/ Maliiiiiiiiin

2007-07-21 @ 18:29:41
URL: http://thevintagemalin.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback