Spaghetti and stuff

Idag är det torsdag, och inget kan gå fel. Media all day long (jag sitter och jobbar på mitt djuuupa självporträtt, det är flummigt och ganska konstigt egentligen. Det är ju lite så jag är, faktiskt. Lite halv-wierd med en deep touch, ungefär) och mina ögon är redan fyrkantiga. Det värker bakom ögonvitan nästan, är det där nervtrådarna sitter? Hur som helst så skulle jag behöva massage där.

I can hardly vänta till lunchen! Idag serveras det spagetti och köttfärssås, enligt min mening det absolut godaste som skolan har att erbjuda. (Det och såna där formpressade megatjocka våfflor, yummie!) Hemligheten är egentligen att ta så pass mycket oossspht (uttalas som det stavas alltså; ost för er som inte fattade) att man täcker all 'utspädd-med-vatten'-köttfärssås. Sen låter vi det ssschmääälta så det blir schmäääält ooossspht ovanpå...
neheej nu kan jag inte skriva om det längre! Blir alldeles fingersvag av all frestelse, hoooh!

96981-76
älskar det här linnet, från topshop!
(otroligt avancerat att göra allt det här i photoshop, ni skulle bara veeeta! ;D)

Ciaaao!


Kommentarer
Postat av: Tove

jättesnyggt linne!!

Postat av: Matilda

riktigt snyggt linne !

2007-08-30 @ 15:15:34
URL: http://miliz.blogg.se
Postat av: ~Johanna~

Ja det känns bra, första gången jag lyckas hinna med det ^^

2007-08-30 @ 15:28:30
URL: http://sayitall.blogg.se
Postat av: carro

Joo då filmen var helt okej, sevärd iaf :) Får nog ta o läsa boken!

2007-08-30 @ 15:54:11
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Anna

Svar: jo, det är jobbigt ;D jag har inte heller lunar längre, haha, men PA alltså... Vill radera den, men ändå inte. Jag har många kompisar där som jag inte kan ha kontakt med annat än på PA liksom. du menar när jag tryckte tröjor? jo, det var kul =) i helgen ska jag träffa en kompis för första gången :D ska bli skitkul! du då? OJ, addade fel msn! du hade glömt att skriva "11" efter _ :P kram! :)

2007-08-30 @ 15:56:38
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback