*Ögonbrynsviftningar*

Imorgon är jag nästan totalfri ifrån skolan. Weee-haaa! Ska dock in till town och lämna D70:n jag lånade hem (synd bara att jag inte orka fota så mycket...smarthead), kolla lite inspark och på ettorna som ska förödmjukas inför hela skolan, och kaaaanske skriva in mig på körskolan också. 

Kan förövrigt meddela att;
- jag slutar 11;40 på fredagar, och jag skojar inte!
- jag klarade det grymma matteprovet och känner mig mer mattesmart än någonsin (även om jag vet att det är en felaktig känsla)
- jag gjorde ett såpass konstigt 'kooom då hästen'-ljud i hagen idag, att två islandshästar och en skabbräv kom springandes mot mig. Min egna häst rörde inte ens på örat.
- jag aldrig kommer förstå mig på killar. De förblir alltså ett mystiskt, axedoftande handjur för mig ett tag till framöver. Om nu ingen ändrar på det, vill säga.

Vi säger väl så, nu ska jag sova. Till nio, shit vilken lyx!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Micke

Lyx som fan att sluta så tidigt på fredagar. Jag är avundsjuk och det där släktet kallat killar är helt omöjligt att förstå sig på. Försök inte ens. ;)

Postat av: carro

Sov gott :)

2007-08-30 @ 23:23:55
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Määts

Ha, när jag va i din ålder, o gick i trean alltså, då slutade vi 10.55 på fredagar, slå det om du kan ^^
Plus att jag kan ändra på det där med killar också, jag luktar inte axe, jag luktar Puma :)

2007-08-31 @ 13:36:09
URL: http://1matsa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback