John Blund, are you ready?

Nu måste jag komma in i bra sovvanor igen. Halv tolv är en så totalt olämplig tid för att gå och lägga sig, speciellt om man inte får sovmorgon på sammanlagt en månad. (Hej hej, det är synd om mig...) Jag har svarta lakan, så himla fränt liksom. Ja!

NU tar jag steget. Med det långa benet framför det andra (Jippie, jag är asymmetrisk! Det är jag, Howlin' Pelle och Mäts!) tänker jag inom högst en halvminut befinna mig på översta trappsteget, iklädd mitt mönstrade nattlinne från Björn Borg. Så nu skriver jag alltså i hundraåttio knyck och försöker samtidigt stava någorlunda rätt...Well, min simultanförmåga verkar visst funka även på måndagar...

Med hopp om att ni inte försover er imorgon..
HEMSKT MYCKET GODNATT!

thea
En hemskt glad voffsing! (med gräs under nosen)



Kommentarer
Postat av: Micke

Din hund är överdrivet söt. :D

Postat av: Anna

Jag somnade vid tolv inatt, suck...

2007-08-28 @ 15:41:07
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Kajan

haha:) är inte jag asymmetrisk?? förmodligen så är jag dubbelt så asymmetrisk som määts :O hey, he can't do the frankenstein- dance^^

2007-08-28 @ 18:19:39
Postat av: Bella

Kajan: Haha, du får bara vara med i snea klubben om ditt ena ben är synligt längre än det andra, that's the rules! Det kanske räcker med ett membership i Bäverklubben? ;D

2007-08-28 @ 21:52:34
URL: http://brutalabella.blogg.se
Postat av: Määts

Åhh, jag blir så himla ARG på Kajsa-kräket, hon ska inte komma här o tro att hon är asymmetrisk. Jag skakar av ilska >.<

2007-08-28 @ 22:00:33
URL: http://1matsa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback