I will be chasing the starlight...

Ohoooj! Har precis avverkat en underbar helg med härliga människor, som bland annat har innehållit filmkväll, (Jag och Jennifer såg 'The Anchorman' och missbrukade min ej färdigrörda dipp, fast det var givetvis gott ändå) och en väldigt spontan lördag då jag (efter ungefär 10 raggarvarv i stan sjungandes på nedanstående låt) stupade i sängen runt fyratiden.  

Idag har jag varit originell och varit på fussball med Jossa och Kajan. (Bara det faktum att VI TRE av alla människor FRIVILLIGT har varit på ett sånt arrangemang, tyder på att något är fel..) Någon (alternativt Gud?) ville inte ha oss där. Han hällde vatten på oss (vi lurade honom och snodde ett gb glass parasoll där vi stod och försökte se någolunda diskreta ut, vilket givetvis misslyckades) han tog våra platser på läktaren (vi är smarta och flyttar på några järnkorgar med skräp och sätter oss på första plakett)..ja, ni förstår säkert.

Nu ska jag kasta in handduken för ikväll. (Jag gissar på att mannen i silverskägget där uppe har haft ett finger med i spelet även när det gäller mitt IG i matte, för imorgon ska jag påbörja min efterlängtade extrakurs i matte B..*ler tappert*)
Guten Abend!


Heey, listen to this! Hur fin som helst!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du pluggat tyska? :) vem är det som sjunger i låten förresten? kram!

Postat av: Anna

Svar: jaha, okej, för du brukar skriva lite tyska ord ibland :D jag pluggar tyska nu, så jag förstår det mesta ;)

2007-08-13 @ 18:28:59
URL: http://annarock.blogg.se
Postat av: Victoria

Lycka till med matten :)

2007-08-13 @ 19:26:27
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: agnesk

åh, den låten är bra!, en såndär låt som man lyssnar sönder snabbt...

2007-08-16 @ 10:31:07
URL: http://agnesk.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback