En ponnykorg i flätad björk, tack!

Jodå, sommarlovsskolan rullar vidare. Idag var det dock lite segare än igår, men jag fattar fortfarande. (Det är ett bra tecken) Det är nästan, näääästan att jag tycker det är lite kul. För att inte tala om hur duktig man känner sig som går i skolan när man egentligen ska vara hemma och softa. Så länge det inte blir 25 grader varmt och strålande sol vill säga. Nejmen det här kommer att lööusa saaaj, som timbuktu skulle ha sagt. Intensivt ihopbitande i 7 dagar till och sen är matten för evigt på sommarbete för mina hjärnhalvor. (särskilt den vänstra)

Trevlig dag iövrigt! Helt klart godkänt väder, med lunch på Nisses och lite shoppning. Storhandlade och köpte lite hårspännen och blyertsstift, därefter slog jag till och köpte en väska från friis&co för 200;-..efter en del övervägande kan jag lugnt säga. Nu är jag huuuuur nöjd som helst, den är fin som stryk, stor och rymlig och kostade 600;- från början, så på så sätt tjänade jag ju faktiskt in ett par cheap monday jeans! (eeeh jaaa, det är precis SÅ jag tänker! ^^)

Nu ikväll har jag ridit ut med Jennifer och Martina, härligt väder och Paddelörat och jag var i fin form! (förutom då hans bångstyriga små ben ställde sig över en liten björk, och jag tvingades kasta mig av i panik och trassla ut honom igen..jesus, med lite otur hade han kunnat förvandlats till en sån där flätad korg i det ögonblicket!)

Nästa stopp - sängen!
Tuddiluuu!


96981-69
The Strayboys gör galet fina kläder för boys, exempelvis denna cardigan för 995 pix.
Bilden är lånad ifrån
tjallamalla.com


Kommentarer
Postat av: Missankre

jo jag har haft det jättebra, vad händer i veckan?
sov gott

Postat av: anna

mm du gjorde ju ett riktigt kap :) mm den va snygg den cardian me like :) hehe

2007-08-15 @ 11:06:36
URL: http://gullman.blogg.se
Postat av: Tove

haha bra att tänka på det sättet när man shoppar..

2007-08-15 @ 11:16:42
URL: http://toveonline.blogg.se
Postat av: Anna

Jag behöver också en ny väska :(

2007-08-15 @ 11:35:45
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Malin

Sicket fynd med en väska ifrån friis&co för 200 kronor :O
Svar på kommentar: Jag har en svart vanlig jacka också , ifrån förra hösten som jag nog får ta och använda i år också :)

2007-08-15 @ 20:09:00
URL: http://thevintagemalin.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback