Burrigt värre liksom

Men herreguuuud, någon motta får det ändå vara!  jag f-f-f-f-r-y-y-y-s-e-e-e-h-e-e-e-r! Är det verkligen meningen att man ska sitta och hacka tänder i slutet av augusti? Jag funderar allvarligt på att ta på mig vinterjackan, och ha den på mig INOMHUS! Bara tanken att jag snart ska till stallet gör att jag fryser ännu mer..

Men eftersom jag är en optimist så äter jag choklad istället, och lyssnar på Arctic (baaah, fryser ännu mer nu!) Monkeys.

Ska baxa på mig tre kg kläder nu, inför ridturen med Willebulle. Jag vägrar frysa häcken av mig! Blir nog sadelvärmare och hela köret ^^,

Adieeeeeu!


Kommentarer
Postat av: ERICA

ja usch, jag hatar det! stressiga mornar är bland det värsta som finns. Jo det fick jag faktiskt :) hoppas du också haft en bra dag!

Postat av: Anna

Ja, det är suuuuuuuuuuuuperkallt!!! :O

2007-08-31 @ 15:50:40
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback