Are you with me?

Puuh! Jag är helt totalt slut efter första 'riktiga' skoldagen på över två månader. Inledde morgonen snyggt med en försovning på 40 minuter, vilket resulterade i att jag slängde på mig första bästa jeans som jag rotade fram i garderoben, och hällde i mig två muggar jordgubbsfil. Sminkning skedde inne på skoltoan (jag har nästan gjort det till en tradition, ett sätt att spara tid på skulle man väl kunna säga...även om jag försöker undvika det)

Nu ska jag lägga mig på soffan med en stoooor kopp grönt te och kolla på den nya Beckfilmen 'Den svaga länken'.
På återseende fellaas!


Kommentarer
Postat av: Anna

Försök sova tidigt inatt :D

Postat av: Määts

Är det inte bättre att gå o lägga sig med en nalle eller nått sånt gosedjur istället för te? Det kan ju bli så kalasblött om man råkar rulla över det när man sover.

2007-08-27 @ 21:58:35
URL: http://1matsa.bilddagboken.se
Postat av: Määts

Förresten, den förra blev inte bra >.< Men iallafall, den Beck filmen kan man hyra på Statoil ^^

2007-08-27 @ 21:59:32
URL: http://1matsa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback