Allting har en förklaring, men korven den har två

Ibland vill jag bara vara en reeeka, kunna glida fram i vattnet utan att simma på stenar. (Simmar reeekor framåt eller bakåt? Det kanske är krabbor som simmar bakåt? Hur som helst så skulle jag helt klart kunna tänka mig att vara en krabba också)

Den här låten ger mig reeek-feelings. Alltså, den får mig att bli glad när saker och ting känns jobbigt. Inte för att jag mår särskilt dåligt på något sätt, men jag känner för att piggas upp. Idag sportar jag Marvin Gaye, choklad och grönt te. And it really works! *viftar på reeekstjärten*


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hejsan, jo det är bra tack. Själv?

Postat av: Anna

Svar: tyvärr inte, har börjat bli en kvällsmänniska mer och mer...

2007-08-28 @ 20:36:48
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Anna

Svar: haha, det är det jag försöker göra nu ;D förut gick jag alltid och la mig vid elva, men när jag åkte till Holland i våras så gick vi och la oss vid 0-01-tiden, så jag får väl skylla på det, haha ^^

2007-08-28 @ 22:20:36
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback