The Easter is here to stay

Att posta ett inlägg efter klockan två känns väldigt emot mina nyårslöften. Tanken på att jag har tänkt spendera detta påsklov med att vila upp mig (och då ingår saker som att gå och lägga sig i tid..oops) känns lite avlägsen. Men, det är väl trots allt tanken som räknas?

Jag skulle inte kalla den här dagen särskilt händelserik. Vaknade med feber och förkylning vid halv fyra tiden på eftermiddagen och därefter har jag i princip bara kollat på teve. The Sounds på Metropol igår var iallafall sjukt bra! (Maja, jag vill ha din haircut)

Nu har jag blivit tillräckligt trött för att gå och sova.. ^^,

Good night fellas!

Kommentarer
Postat av: Kim

Sov sov sov sov


Glad fucking påsk på'rej din pajas till påskhare!

2007-04-07 @ 12:08:21
Postat av: Bella

Kim: Glad påsk på dig också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback