I think I'm losing control...(nooot!)

jao

Yeah, jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv just nu.. ska redovisa the list!

Jag ska skriva klart Coco Chanel arbetet on english - en god bit på väg iallafall..
Jag ska blogga mera - jepp, det har jag ju gjort!
Åka till bushesten och mocka och fodra - alltid! med pappsens hjälp också. hjälp vad han är kung på att mocka! ^^
Fixa festivaljobb och mig och girlsen -sure, ansökan om jobbtider är ivägskickade!

och extraplus i kanten för extraknäck nu på lovet! Jag ska släppa ut lite hästar, ute och gå lite hundpromenader och fodra. Hur bra som helst, då kan jag finansiera lite klädköp jag har planerat in ;)

Nu ska jag gå och lägga mig snart, upp och släppa ut hästar 07:15 imorgon, hoho.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback