Full rulle på lovet!

Nu är det igång. Pau rikthit. Utan helgdagar, nu är det highway mot skolstarten igen.

Pigg som en lärka (eller, för att låta lite mer verklighetstroget: som en lobotomerad och halvblind skata) så skuttade (hasade) jag mig upp (ner) ur sängen.. lånade förövrigt syrrans säng idag med, man får passa på när hon sover borta ibland ;D Jag kommer nog in i de rätta dygnsrytmerna snart får jag hoppas, annars blire jobbigt imorgon.. hoho. Jag ska ju plocka ut hästarna i två dagar till nu och gå lite promenader med hundarna, och fodra Lottas hästar. Det blir nog bra! Inget ansträngande, bara roligt.

Jag och pälsälskling delade på en äppelfestis idag igen. Han är tydligen helt förälskad i de där billiga från ullared.. tur att någon är det iallafall ^^,

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej du lobotomerade halvblinda skata.. ^^

Postat av: Bella

Kim: Halloj ;)

2007-04-11 @ 12:15:45
URL: http://brutalabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback