Det kallas självkontroll..

Sista helgdagen idag, och det enda jag har lyckats uträtta den här helgen är typ...ehum.. det enda jag vet säkert är att jag diskade idag och dammsög igår. (plus stallet, men det räknas inte, det gör jag ju varje dag) Oj! Det är inte klokt vad mycket jag får gjort på en HEL PÅSKHELG! (nu räknades jag inte med alla släkträffar jag har varit på, och alla filmer jag har sett, men whatever)

No. NJET! Nu räcker det. Trots att jag är halvsjuk så har jag ingen rätt att sitta här och absolut inte göra någonting. Nu ska jag organisera mig.

Jag ska skriva klart Coco Chanel arbetet on english
Jag ska blogga mera
Åka till bushesten och mocka och fodra
Fixa festivaljobb och mig och girlsen

 
Och jag kommer klara detta IDAG! Så jag kan somna med gott samvete, haha. Flera punkter kommer ;)


Kommentarer
Postat av: Kim

Det känns som hela den här idén med listor är piratkopierat från min blogg? Vet Antipiratbyrån om detta, bells? Ska jag ringa dem? Nä, uppfyller du punkt nummer 2 kan jag se genom fingrarna med detta (A)

Postat av: Kim

Det känns som hela den här idén med listor är piratkopierat från min blogg? Vet Antipiratbyrån om detta, bells? Ska jag ringa dem? Nä, uppfyller du punkt nummer 2 kan jag se genom fingrarna med detta (A)

2007-04-09 @ 18:27:44
URL: http://swingsociety.blogspot.com
Postat av: Bella

Kim: Jag skall icke sticka under stolen med att jag kanske blev lite inspirerad, men listor är ganska effektiva.. så jag gjorde en 'gunnarsson' och följde ditt exempel.. hoppas det är okej ;D

2007-04-09 @ 21:46:43
URL: http://brutalabella.blogg.se
Postat av: Kim

Bells: Hm.. It's allright... I suppose ;)

2007-04-09 @ 21:55:48
URL: http://swingsociety.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback